TOP ΑΓΩΝΕΣ
  • TOP ΑΓΩΝΕΣ
  • UEFA CHAMPIONS LEAGUE
  • NBA
  • 7DAYS EUROCUP
  • CHAMPIONS LEAGUE
  • COPA DEL REY
  • CEV CUP
  • CHAMPIONS LEAGUE
  • TENNIS
  • CHALLENGE CUP
  • ΝΤΙΝΑΜΟ ΖAΓΚΡΕΜΠ -

    vs

    ΜAΝΤΣΕΣΤΕΡ ΣΙΤΙ -

  • ΣΑΧΤAΡ ΝΤΟΝΕΤΣΚ -

    vs

    ΑΤΑΛAΝΤΑ -

  • ΜΠAΓΕΡΝ -

    vs

    ΤΟΤΕΝΑΜ -

  • ΠΑΡΙ ΣΕΝ ΖΕΡΜΕΝ -

    vs

    ΓΑΛΑΤΑΣΑΡAΙ -

  • ΑΤΛΕΤΙΚΟ ΜΑΔΡΙΤΗΣ -

    vs

    ΛΟΚΟΜΟΤΙΒ ΜΟΣΧΑΣ -

  • ΚΛΑΜΠ ΜΠΡΙΖ -

    vs

    ΡΕAΛ ΜΑΔΡΙΤΗΣ -

  • ΛΕΒΕΡΚΟΥΖΕΝ -

    vs

    ΓΙΟΥΒΕΝΤΟΥΣ -

  • ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ -

    vs

    ΕΡΥΘΡΟΣ ΑΣΤΕΡΑΣ -

  • LIVE

    ΣAΡΛΟΤ ΧΟΡΝΕΤΣ 53

    vs

    ΟΥAΣΙΝΓΚΤΟΝ ΓΟΥΙΖΑΡΝΤΣ 48

  • LIVE

    ΜΑΙAΜΙ ΧΙΤ 10

    vs

    ΑΤΛAΝΤΑ ΧΟΚΣ 3

  • ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ ΣΙΞΕΡΣ -

    vs

    ΝΤΕΝΒΕΡ ΝAΓΚΕΤΣ -

  • ΠΟΡΤΛΑΝΤ ΜΠΛΕΙΖΕΡΣ -

    vs

    ΝΙΟΥ ΓΙΟΡΚ ΝΙΚΣ -

  • ΛΟΓΚΡΟΝΕΣ -

    vs

    ΜΑΡΙΝΟ ΛΟΥAΝΚΟ -

  • LIVE

    JOHN PATRICK SMITH 1

    vs

    ΒΟΥΚΙΤΣ ΑΛΕΚΣAΝΤΑΡ 1

  • LIVE

    GIBSON/POULOS 1

    vs

    BOZOVIC/MARSHALL 0

  • ΜΠAΝΕΣ ΜΑΒΕΡΙΚ -

    vs

    ΣΚΟΥΛΚΕΙΤ ΤΡΙΣΤΑΝ -

  • ΜΠΟΛΤ ΑΛΕΞ -

    vs

    ΣΑΒΙΛ ΛΟΥΚ -

  • ΠΟΥΡΣΕΛ ΜΑΞ -

    vs

    ΜΠΟΥΡΧΙΕΡ, ΧAΡΙ -

ΔΕΙΤΕ ΤΑ LIVE
Συνεργασία Nova και Marks & Spencer

Συνεργασία Nova και Marks & Spencer

Συνεργασία Nova και Marks & Spencer

Αναβάθμιση εμπειρίας πελάτη στη λιανική πώληση.

Τα Marks and Spencer μία από τις πιο σημαντικές εταιρίες στο χώρο του ρουχισμού, ολοκλήρωσαν σε συνεργασία με τη Nova, το έργο αναβάθμισης υποδομών ΙΤ με στόχο τη συνεχή αναβάθμιση & βελτίωση του Customer Experience.

Μία εταιρία με ιστορία και εμπειρία μεγαλύτερη από έναν αιώνα, δεν θα μπορούσε παρά να δίνει την ύψιστη σημασία στην εμπειρία των πελατών της μέσα στα καταστήματα λιανικής. Με αυτό τον ξεκάθαρο στόχο και σε συνεργασία με τη Nova, κορυφαίο πάροχο υπηρεσιών επικοινωνίας και ψυχαγωγίας στην Ελλάδα, σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε το έργο αναβάθμισης υποδομών ΙΤ που αφορούν τον τομέα υπηρεσιακής συνέχειας καθώς και την παροχή πρόσθετων υπηρεσιών προς τον τελικό πελάτη, με σκοπό την αναβάθμιση του Customer Experience.

Το έργο περιελάμβανε μεταξύ άλλων, υπηρεσίες διασύνδεσης σε MPLS και Internet δίκτυα με εφεδρεία πολλαπλών κυκλωμάτων, WiFi στα καταστήματα, διαχωρισμό και προτεραιοποίηση κίνησης στις διασυνδέσεις, επικοινωνία με κεντροποιημένη Customer Experience Music App, Business Continuity Cloud Back up και Disaster Recovery Connection services. Επιπλέον, με στόχο τη μείωση του ρίσκου, τα M&S ανέθεσαν την εποπτεία και τη διαχείριση υποδομών ΙΤ ζωτικής σημασίας στους πιστοποιημένους μηχανικούς τεχνικής εξυπηρέτησης της Nova, που θα υποστηρίζουν το δίκτυο της 24x7x365. Με αυτό τον τρόπο κατάφεραν να διατηρήσουν την πολυπλοκότητα των υποδομών τους στο επιθυμητό επίπεδο και να εστιάσουν τις προσπάθειές τους σε αυτό που κάνουν καλύτερα, την παροχή ποιοτικών υπηρεσιών ρουχισμού!

Η Nova, συμβάλλει στην ανάπτυξη της ελληνικής επιχείρησης και στην εξυπηρέτηση των διαρκώς μεταβαλλόμενων αναγκών της, ως ο πάροχος που προσφέρει εξειδικευμένες και τεχνολογικά προηγμένες λύσεις, με δίκτυο και εξοπλισμούς νέας γενιάς.

Για περισσότερες λεπτομέρειες για τις Business Υπηρεσίες επισκεφθείτε το www.nova.gr/business & www.linkedin.com/showcase/nova-businessservices/