Πόσοι άνθρωποι συνεργάστηκαν για να φτάσει αυτή η μπίρα στα χέρια σας; (pics)

Πόσοι άνθρωποι συνεργάστηκαν για να φτάσει αυτή η μπίρα στα χέρια σας; (pics)

Πόσοι άνθρωποι συνεργάστηκαν για να φτάσει αυτή η μπίρα στα χέρια σας; (pics)

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ πόση Ελλάδα μπορεί να χωρέσει μέσα στο παγωμένο μπουκάλι μπίρας που μόλις βγάλατε από το ψυγείο σας; 

Πόσοι άνθρωποι έχει χρειαστεί να συνεργαστούν για να φτάσει αυτό το μπουκάλι ή το κουτάκι μπίρας σας χέρια σας;

Ο Σταύρος, καλλιεργητής κριθαριού στην Ξάνθη, έχει αυτή την εποχή μεγάλο άγχος γιατί ο θερισμός πρέπει να γίνει ακριβώς τη σωστή στιγμή για να πάρει την καλύτερη ποιότητα καρπού.

Η Κατερίνα, είναι υπεύθυνη παραγωγής στην Υαλουργία Γιούλα και μέχρι το απόγευμα το εργοστάσιο πρέπει να παραδώσει άλλη μία ειδική παραγγελία με χιλιάδες πράσινα μπουκάλια, τα οποία σύντομα θα γεμίσουν με μπύρα και θα μπουν στο ψυγείο.

Για το τάπωμα αυτών των μπουκαλιών φροντίζει ο Αλέξης, ο οποίος είναι χειριστής μηχανημάτων στην Αστήρ Βυτόγιαννη, μία εταιρία με οικογενειακή παράδοση τριών γενεών, η οποία έχει έδρα στον Αυλώνα και ειδικεύεται …στα καπάκια!

Στο εργοστάσιο της Antopack στο Βόλο, η Ειρήνη επιβλέπει την εκτύπωση χιλιάδων αυτοκόλλητων ετικετών…  Όλοι έχουμε προσπαθήσει να τις ξεκολλήσουμε πάνω από παγωμένα μπουκάλια μπύρας, σχεδόν αμήχανα, από την  αγωνία για το αποτέλεσμα της ομάδας μας, μπροστά στην τηλεόραση!

Όλοι εκτός από αυτούς που προτιμούν να πίνουν τη μπύρα τους σε αλουμινένιο κουτάκι, φτιαγμένο από την Πατρινή Crown Hellas Can. Μία εταιρία στην οποία εργάζεται ως οδηγός ο Μανώλης.

Τι κοινό μπορεί να  έχουν όλοι οι πρωταγωνιστές της ιστορίας μας;

Όσο κι αν φαίνεται παράξενο, χωρίς αυτούς τους ανθρώπους τους οποίους χωρίζουν εκατοντάδες χιλιόμετρα,  δεν θα μπορούσαν ποτέ να φτάσουν στο ποτήρι μας, κρύες και απολαυστικές, οι μπίρες της …πιο ελληνικής διεθνούς εταιρίας μπίρας που λειτουργεί στη χώρα.

Οι μπίρες της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας παράγονται από κριθάρι που καλλιεργείται σε 170.000 στρέμματα ελληνικής γης, εμφιαλώνονται σε συσκευασίες που φτιάχνονται από Έλληνες εργαζόμενους, παράγουν πλούτο για την ελληνική οικονομία και καταλήγουν να μας συντροφεύουν σε παρεϊστικες βραδιές ή πολύβουα κυριακάτικα τραπέζια!

Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία, μέλος του Ομίλου Heineken, δραστηριοποιείται στη χώρα μας από το 1963, παράγοντας στην Ελλάδα με ελληνικές πρώτες ύλες, από το κριθάρι μέχρι …το καπάκι, μερικά από τα πιο διάσημα brands της αγοράς:

Amstel, Heineken, ΑΛΦΑ, Fischer, ΒΙΟΣ 5, Buckler. Και τον τελευταίο χρόνο η ΜΑΜΟΣ, η οποία παρασκευάζεται σε συνεργασία με την οικογένεια Μάμου και πάλι στην πόλη καταγωγής της, την Πάτρα, στους άμβυκες του εργοστασίου της Αχαΐας, για να φέρει ξανά στις παρέες μας τη μεστή γεύση που πρώτοι απόλαυσαν οι παππούδες μας.

Αυτός ο απολύτως ελληνικός προσανατολισμός σε προμήθεια πρώτων υλών και παραγωγή δίνει ένα αποτέλεσμα εντυπωσιακό όσο οι χιλιάδες φυσαλίδες σε ένα ποτήρι μπύρας: ενώ η ίδια η Αθηναϊκή Ζυθοποιία απασχολεί περίπου 800 αποκλειστικά δικούς της υπαλλήλους, οι συνεργασίες της με περισσότερους από 4.350 προμηθευτές δίνουν έμμεσα απασχόληση σε περισσότερους από 27.000 εργαζόμενους, πολλοί από τους οποίους μάλιστα εργάζονται στην περιφέρεια.

Επιπλέον, μόνο την τριετία  2017 – 2019, η Αθηναϊκή Ζυθοποιία θα προχωρήσει σε επενδύσεις άνω των €60 εκ., δείχνοντας έμπρακτη στήριξη και εμπιστοσύνη στις προοπτικές της ελληνικής αγοράς, της οποίας και ηγείται σταθερά.

Η τελευταία έρευνα για το οικονομικό αποτύπωμα της εταιρίας στην ελληνική οικονομία, δείχνει ότι η συνεισφορά της αποτελεί τον …αφρό της ελληνικής παραγωγής. Οι έμμεσες ή άμεσες δραστηριότητες της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας προσθέτουν στην ελληνική οικονομία προστιθέμενη αξία σχεδόν €1 δις, ποσό που αντιστοιχεί στο 0,7% του ΑΕΠ.

Και αν για κάποιους οι οικονομικοί δείκτες και οι αριθμοί δεν ταιριάζουν σε μια συζήτηση για κρύες μπίρες, ας μετρήσουμε τα χιλιάδες ανοιγμένα καπάκια από δεκάδες διαφορετικές μάρκες μπίρας πάνω στα τραπέζια παραθαλάσσιων μαγαζιών.

Γιατί μόνο έτσι μπορεί να μετρηθεί το όφελος από την «κουλτούρα» κατανάλωσης μπίρας που δημιουργούν στην αγορά οι δραστηριότητες ενός τόσο δυναμικού Ομίλου.  Οι 13 ζυθοποιίες που λειτουργούσαν στη χώρα το 2009, σήμερα έχουν γίνει 60 και σημαντικό μερίδιο αυτής της εξέλιξης οφείλεται στο γεγονός ότι ο ηγέτης της μπίρας διαφημίζει και προσφέρει τις ετικέτες του 365 ημέρες το χρόνο, ακόμα και στο πιο απομονωμένο χωριό της χώρας, δημιουργώντας «αγορά» και για μικρότερους παίκτες.

Έτσι, κάθε φορά που κάποιος τσουγκρίζει ένα μπουκάλι μπίρας της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, ξέρει ότι απολαμβάνει μπίρα φτιαγμένη στην Ελλάδα.

Από το κριθάρι μέχρι το καπάκι!

 

Best of internet