Στην Αθήνα ο «γκουρού» της σύγχρονης εκπαίδευσης

Gazzetta team
Στην Αθήνα ο «γκουρού» της σύγχρονης εκπαίδευσης

bet365

Ο διεθνούς φήμης Adrian Kearney , διευθυντής από το 2009 του ΙΒ σε Αφρική, Ευρώπη και Μέση Ανατολή θα βρίσκεται τον ερχόμενο μήνα στην Αθήνα για να παρουσιάσει στις 5 Μαΐου σε εκδήλωση των εκπαιδευτηρίων «Ο Πλάτων» τις εξελίξεις και τις νέες δυνατότητες που μπορεί να παρέχει ο κορυφαίος οργανισμός σε όλα τα σχολεία του κόσμου .

Ο Adrian Kearney που έχει διατελέσει Yπεύθυνος Σπουδών στην Οξφόρδη καθώς και συνεργάτης του Πανεπιστημίου του Cambridge, διακρίνεται για το πάθος του στη μετασχηματιστική δύναμη της εκπαίδευσης και συνεργάζεται με 850 σχολεία σε 80 χώρες ως επικεφαλής του ΙΒ.

DP – Ο ΠΟΛΙΤΗΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ …ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΒΓΕΙ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ

Το Diploma Programme του ΙB στη Β και Γ Λυκείου ,το ακολουθούν οι μαθητές που έχουν αποφασίσει να σπουδάσουν σε πανεπιστήμια του εξωτερικού ή σε αγγλόφωνα ιδρύματα του εσωτερικού.

«Απαλλαγμένοι οι μαθητές από το άγχος των Πανελλαδικών εξετάσεων εστιάζουν στην ανάπτυξη των δεξιοτήτων τους, στη διερεύνηση δεδομένων και στη σύνθεση πληροφοριών για να παρουσιάσουν εργασίες βασισμένες σε διεθνή ακαδημαϊκά πρότυπα . Δίνουμε μεγάλη σημασία στις κοινωνικές τους δεξιότητες και στην αλληλεγγύη που γίνεται αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας τους μέσα από δράσεις προσφοράς στον συνάνθρωπο. Επίσης καλλιεργούμε την προσαρμοστικότητα τους σε ανοίκειο περιβάλλον Για παράδειγμα ,ο Γιώργος μαθητής της β λυκείου δεν είναι από τα παιδιά που επιδιώκουν να είναι «αρχηγοί » και δεν νιώθει ιδιαίτερα άνετα να τραβάει το ενδιαφέρον των άλλων για οποιοδήποτε λόγο .Ο μέντορας του τού δίνει τον ηγετικό ρόλο σε μια ομάδα εργασίας ενώ ο φίλος του που θα ήθελε πολύ να είναι στη θέση του αναλαμβάνει να ακολουθήσει την ομάδα. Μετά από κάθε δράση κάνουμε αναστοχασμό,reflection . Ερευνούμε τι πήγε και τι δεν πήγε καλά και επιδιώκουμε να το διορθώσουμε αυτό αφορά και τον ίδιο τον εκπαιδευτικό ως μέλος της ομάδας .Μαθαίνουμε πώς να κάνουμε σωστή διαχείριση του χρόνου . Αναλαμβάνουμε πλήρως την ευθύνη του εαυτού μας» λέει ο εκπαιδευτικός στη βαθμίδα του DP Μιλτιάδης Κίτσος


Τα παιδιά έχουν πολλές ερωτήσεις κι αυτός είναι ο δρόμος για μια ολιστική εκπαίδευση που δείχνει το δρόμο σε όλα τα σύγχρονα σχολεία της χώρας μας ,δημόσια και ιδιωτικά Μαθαίνουν πως να μαθαίνουν .Μαθαίνουν με τις αισθήσεις τους μέσα από τις δικές τους αναζητήσεις σε ένα πλαίσιο που διαμορφώνεται από δασκάλους και καθηγητές που είναι συνεργάτες συμμαθητές τους και μέντορες, δεν μαθαίνουν αποστηθίζοντας τα σχολικά βιβλία .Αυτή είναι η βασική φιλοσοφία του IB που έχει κυρίως συνδεθεί στη χώρα μας με τις τελευταίες τάξεις του λυκείου και τη δυνατότητα εισαγωγής των νέων σε πανεπιστήμια του εξωτερικού .


ΠΩΣ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΤΟ INTERNATIONAL BACCALEURATE

Η νέα τάση εκπαίδευσης στα ελληνικά σχολεία σε όλες τις βαθμίδες είναι η μέθοδος που έχει δοκιμαστεί εδώ και 50 χρόνια και έχει αποδώσει τα μέγιστα όπως αποδεικνύει η πορεία των αποφοίτων στα σχολεία που ακολουθούν το πλαίσιο του Διεθνούς Οργανισμού International Baccalaureate .

Η ιδέα της μόρφωσης που άνοιξε τους πνευματικούς ορίζοντες ανθρώπων σε όλο τον κόσμο ξεκίνησε από μια ομάδα.

εκπαιδευτικών στην Ελβετία το 1968. Δημιουργήθηκε αρχικά για να καλύψει τις ανάγκες παιδιών διπλωματών και πολιτικών που έπρεπε να μετακινούνται σε διάφορες χώρες και ως πολίτες του κόσμου πλέον να είναι ανοιχτοί στην επικοινωνία στις συνεργασίες στην έρευνα ,να είναι ισορροπημένοι συναισθηματικά και πνευματικά σε κάθε περιβάλλον. Αυτό είναι το ζητούμενο σήμερα σχεδόν για όλους τους νέους σε έναν κόσμο που η αγορά εργασίας απαιτεί προσαρμογή σε διεθνείς κανόνες και υψηλά επαγγελματικά προσόντα και κοινωνικές δεξιότητες.

 

Τελευταία Νέα