Tα McDonald’s γιορτάζουν με δύο νέα επετειακά burgers από τον Δημήτρη Σκαρμούτσο
Βασικός στόχος ήταν να δημιουργηθεί μια καμπάνια που θα επικοινωνήσει τα 25 χρόνια παρουσίας των McDonald’s στην Ελλάδα ενισχύοντας τη δυναμική του brand.
Παράλληλα μέσα από αυτήν την ευχάριστη και δημιουργική συνεργασία με τον σεφ Δ. Σκαρμούτσο , τα McDonald’s προσφέρουν νέες τάσεις και καινούριες μοναδικές γεύσεις, δίνοντας στους καταναλωτές τη δυνατότητα να απολαύσουν την υψηλή ποιότητα εκλεκτών προϊόντων και την ξεχωριστή εμπειρία McDonald’s.
Η καμπάνια εορτασμού, είχε πρωταγωνιστή τον ευρέως γνωστό και αγαπητό Δ.Σκαρμούτσο, σε έναν χιουμοριστικό ρόλο εκτός κουζίνας! Στην ταινία ο σεφ δίνει συνέντευξη μιλώντας για την εμπειρία του, την δημιουργία των δύο νέων επετειακών burgers, αλλά προς έκπληξη των θεατών, η περιγραφή του σε σχέση με την πραγματικότητα διαφέρει ευχάριστα.
Ο σεφ φαίνεται ότι δυσκολεύτηκε να δημιουργήσει τα δύο νέα burgers, καθώς αυτή τη φορά δημιουργούσε για τους ειδικούς των burgers, τα McDonald’s. Παράλληλα στο έντυπο υλικό της καμπάνιας και σε απόλυτη συνοχή με την ταινία αναδεικνύονται τα δύο νέα λαχταριστά burgers ( Quarter Century Beef Burger & Quarter Century Chicken Burger), ενώ ο 360° χαρακτήρας της καμπάνιας ολοκληρώθηκε με events και παρουσία στα social media.